بازار دیجیتال - این روزها خانه پیدا کردن چندان آسان نیست ، باید آنقدر از این سوی شهر به سوی دیگر شهر در حرکت باشید تا شاید بتوانید خانه دلخواه خود را با توجه به بودجه در نظر گرفته شده خریداری یا اجاره کنید.

امروز قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که تا حدودی در کم شدن این مشکل به شما کمک می‌کند. سایت خانه من به آدرس www.ihom.ir پیشرفته‌ترین بانک اطلاعات املاک تهران است.
خانه من موتور جست‌وجوی املاکی است که به شما کمک می‌کند خانه مورد علاقه خود را برای خرید یا اجاره پیدا کنید، همین طور اطلاعات املاک را با مشخصات کامل در سطح منطقه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید یا اجاره بگیرید. گردآورندگان این سایت هدف خود را از راه‌اندازی این سایت این گونه بیان کرده‌اند: «هدف ما این است که بتوانیم بهترین همراه شما باشیم، هنگامی که تصمیم می‌گیرید خانه جدیدی خریداری یا اجاره کنید. بهترین همراه که بتوانید خانه رویایی (یا خانه رویایی در حد بودجه) خود را پیدا کنید و به کمک امکانات و اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم تصمیم نهایی را (بدون نیاز به زحمت زیاد) بگیرید.» خانه من طوری طراحی شده که استفاده از آن آسان است، همچنین در این سایت از نقشه تهران سایت کتاب اول استفاده شده تا هنگام جست‌وجو، موقعیت ملک مورد نظر را در تهران ببینید. این سرویس در حال حاضر فقط مخصوص شهر تهران است. امکان قراردادن عکس‌های ملک در سایت قرار داده شده تا مالکان و مشاوران شرایط و مشخصات را با عکس نمایش دهند.