تولیدات کانون

بازار دیجیتال- در حال حاضر اکثر افراد با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنایی دارند. این کانون همه ساله تولیدات گوناگونی در زمینه فرهنگ و هنر را روانه بازار می‌کند. شاید برای بسیاری جالب باشد که بدانند تولیدات این کانون طی یک سال شامل چه مواردی می‌شود. برای به دست آوردن این اطلاعات پیشنهاد می‌کنیم به سایت تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آدرس www.kanoontolid.com سری بزنید.

این سایت با توجه به نوع بازدیدکنندگانی که دارد بسیار شاد و رنگارنگ طراحی شده است. فهرست مطالب سایت در سمت راست دیده می‌شود که از میان آن می‌توان به انتشارات، امور سینمایی، سرگرمی سازنده، واحد موسیقی و... اشاره کرد. برای آگاهی از میزان انتشارات کتاب بهتر است گزینه انتشارات را انتخاب کنید.

این بخش شامل لیست کتاب‌هایی در زمینه‌هایی همچون آموزشی، ادبی، انقلابی، تاریخی، تصویری، داستان، زندگی نامه، دفاع مقدس، کتاب‌های مرجع، علمی، طنز، شعر و... است. با انتخاب هر کدام از حوزه‌ها، می‌توانید به خلاصه‌ای از کتاب، قیمت، تاریخ نشر و گروه سنی آن دسترسی پیدا کنید.

اما یکی از بخش‌های جالب این سایت قسمت سرگرمی‌های سازنده است. با انتخاب این گزینه پنجره‌ای پیش روی شما باز می‌شود که در آن لیستی از سرگرمی‌ها و آموزش‌های مختلف در زمینه فرهنگی، علمی، فکری، نجومی، هنری، حرکتی و محرکی و... دیده می‌شود؛ به عنوان مثال اگر در این بخش گزینه نرم‌افزار و بازی رایانه‌ای را انتخاب کنید، می‌توانید انواع نرم‌افزارهای منتشر شده در بخش‌های مختلف همراه با قیمت آن را ببنید.

امکان جست‌وجو در آرشیو سایت، پیوندهای کانون، تولیدات ویژه نیز از دیگر بخش‌های سایت است.