PMP مبتنی بر پردازنده پرسرعت

بازار دیجیتال- شرکت چینی Ramos به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل معرفی و عرضه کرده است. این شرکت در واقع محصول جدیدش را که یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل یا PMP است برای بازار پر رونق کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی به بازار معرفی کرده است.

این دستگاه با مدل T۱۱TE به بازار معرفی شده است و در دسته محصولات حرفه‌ای این بازار قرار می‌گیرد. این PMP مبتنی بر پردازنده Telechips از نوع TCC۸۹۰۰ است و به این دلیل سرعت پردازش اطلاعات آن بالا است. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه نمایشگر بزرگ و تمام لمسی آن است. این نمایشگر اندازه ۵ اینچی داشته و تصاویر را با وضوح HD و برابر ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. T۱۱TE مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. این محصول قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌هایmp۳، WMA، WAV، AC۳، OGG و FLac را داشته و تصاویر ویدئویی با فرمت‌های

MPG، MPEG، DAT، VOB، MP۴، MOV، AVI، DVD، ASF، WMV، MKV، TS، RM و RMVB را هم برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG، BMP و GIF هم در این دستگاه به نمایش درمی‌آیند و این محصول امکان اجرای فایل‌های متنی را هم به کاربرانش می‌دهد.

این محصول جدید دارای دو اسپیکر داخلی با قدرت پخش موسیقی استریو بوده و امکان ضبط صدای دیجیتالی را هم به کاربرانش می‌دهد.

T۱۱TE مجهز به دستگاه کنترل از راه دور است و از یک خروجی HDMI و پورت USB هم بهره می‌برد. این محصول همچنین دارای تقویم روز و ماشین حساب است و طبق اعلام این شرکت قرار است با قیمت ۴۵/۱۷۷ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.