مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: شمار مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی‌و اعتباری همراه اول به ۳۵ میلیون نفر رسید و این اپراتور از لحاظ تعداد مشترک دائمی‌دارای رتبه اول در خاورمیانه و یازدهم در جهان است.

وحید صدوقی در مراسم قرعه کشی جشنواره مشترکان خوش‌ حساب همراه اول (طرح ثامن) با بیان اینکه تعداد مشترکان دائمی‌این اپراتور به ۱۶ میلیون و مشترکان اعتباری آن به ۱۸ میلیون رسیده است، اظهار داشت: همراه اول در بین ۷۰۵ اپراتور از لحاظ تعداد مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی‌مقام یازدهم را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هر ثانیه ۱۱ هزار پیامک توسط مشترکان همراه اول ارسال می‌شود، ظرفیت مرکز سوئیچ و HLR این شبکه را ۴۲ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ارتباطات سیار موفق به نصب ۱۸ هزار آنتن تلفن همراه در کشور شده است.

صدوقی با اشاره به برگزاری جشنواره هشت هزار و ۸۸۸ مشترک خوش‌حساب همراه اول گفت: همراه اول سال گذشته با برگزاری طرح سی سیب سبز، جوایزی را به برخی از مشترکان خوش حساب اهدا کرد و هم‌اکنون نیز به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در طرح ثامن از طریق قرعه‌کشی به هشت هزار و ۸۸۸ مشترک که صورتحساب دوره سوم خود را به موقع پرداخت کرده‌اند، جوایزی اهدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه نیز دوره سوم این نوع قرعه‌کشی‌ها برای مشترکان خوش حساب برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره ۳۹ درصد قبوض مشترکان به صورت غیرحضوری پرداخت شده است و استان خراسان شمالی با ۶۶ درصد رتبه اول پرداخت غیرحضوری را از آن خود کرده و استان‌های تهران با ۵۵ درصد و خراسان جنوبی و اصفهان مقام‌های بعدی را کسب کرده‌اند.