محصولات دیجیتال شخصی جدید برای کاربران امروزی

بازار دیجیتال- شرکت Samsung به تازگی دو محصول جدید و جالب را به بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل معرفی کرده است. این محصولات جدید با نام‌های IceTouch یا YP-H۱ و MyFit یا YP-W۱ به بازار معرفی شده‌اند. IceTouch در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای دیجیتال با قابلیت‌های متنوع است. این محصول مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت آن به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. این دستگاه قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، OGGا، FLAC، m۴a، WAV و MP۳HD را داشته و می‌تواند فایل‌های ویدئویی با فرمت‌هایM،MPEG۴، WMV H.۲۶۴، XviD و DivX را هم برای کاربرانش به نمایش بگذارد.

نمایشگر این محصول از نوع AMOLED لمسی با اندازه ۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح HD برای کاربرانش نمایش می‌دهد. IceTouch دارای پردازنده‌ای با قدرت مناسب بوده و از تکنولوژی پخش صدای محیطی ۵کاناله هم بهره می‌برد. PMP یخی این شرکت در چهار رنگ متنوع صورتی، بنفش، آبی و خاکستری طراحی و تولید شده است.MyFit محصول جدید دیگری از Samsung است که می‌تواند امکانات جالب را در اختیار کاربرانش قرار بدهد. این محصول در واقع یک دستگاه دیجیتال شخصی است که برای هر کاربری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی است و ظرفیت حافظه آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. این محصول جالب می‌تواند میزان سلامت جسمانی کاربر را اندازه گرفته، میزان اضافه وزن آن را اعلام کرده، میزان کالری مورد نیاز بدن را محاسبه کرده و حتی میزان استرس کاربران را هم اندازه‌گیری کند. با این اوصاف این محصول گزینه خوبی برای کاربران امروزی است.

این دستگاه همچنین دارای رادیو FM هم بوده و تمام قابلیت‌های یک پلیر را هم به کاربرانش می‌دهد. MyFit می‌تواند فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، OGG و AAC را هم پخش کرده و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های MPEG۴ و WMV را هم برای کاربرانش نمایش بدهد.

شرکت Samsung اعلام کرده است که این دو محصول جدیدش را به زودی و از نیمه اول سال میلادی جدید به بازار عرضه کرده و به فروش می‌رساند.