دستگاهی مجهز به قابلیت‌های مدرن

بازار دیجیتال- بازار پر رونق انواع دستگاه‌های پخش چندرسانه‌ای و پلیرها آنقدر داغ است که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده را به طراحی و تولید این محصولات سوق داده است. درست به همین دلیل هم حالا شرکت بزرگ BenQ که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار محصولات دیجیتال است، به تازگی محصول جدیدی را روانه این بازار کرده است.

این محصول جدید در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که با مدل S۶ به بازار معرفی شده است. این دستگاه برای کاربران و علاقه‌مندان به تماشای فیلم و ویدئوهای مختلف طراحی شده است. درست به همین دلیل هم این PMP قابلیت پخش و اجرای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های رایج را داشته و آنها را با وضوح تصویر HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه دارای یک پردازنده ۸۰۰مگاهرتزی از نوع Atom شرکت Intel بوده و از رم ۲ گیگابایتی هم بهره می‌برد. حافظه داخلی این دستگاه برابر ۸ گیگابایت است و کاربران آن امکان انجام بازی‌های کامپیوتری مختلف را هم در اختیار دارند.

این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز XP بوده و از قابلیت‌های متنوع و البته مدرنی مانند بلوتوث و WiFi هم بهره می‌برد. علاوه بر اینها کاربران این دستگاه یک مرورگر وب را هم در دسترس دارند. نمایشگر این دستگاه از نوع LCD لمسی با اندازه بزرگ ۸/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش نمایش می‌دهد.

ابعاد این دستگاه برابر ۲۲×۹۰×۱۵۸ میلیمتر بوده و وزن آن به ۳۷۰ گرم می‌رسد. این محصول که دارای اسپیکرهای داخلی پر قدرت است، به زودی و با قیمت ۳۷۵ دلار به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد.