تنها شاخصی که نسبت به کل کشور در آن مقداری عقب هستیم، اینترنت پرسرعت است علت این نقیصه این است که مخابرات تا قبل از خصوصی‌سازی اجازه ورود به این قسمت را نداشت و این قسمت به بخش‌خصوصی واگذار شده بود. مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: به ازای هر صد نفر در این استان بیش از ۵۸ نفر دارای تلفن‌همراه هستند، به همین علت استان اصفهان از نظر شاخص ضریب نفوذ تلفن همراه توانسته است رتبه اول را در کشور کسب کند.

فاضل زمانی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر شاخص تلفن ثابت در کشور را به ازای هر صد نفر ۳۴ نفر اعلام کرد و افزود: این شاخص در استان اصفهان به ازای هر صد نفر بیش از ۴۰ نفر است.

سید فاضل زمانی با اشاره به اینکه استان اصفهان از نظر ضریب نفوذ تلفن ثابت در سطح کشور بالا بوده و از نظر حجمی رتبه دوم را در کشور دارد، افزود: بیش از یک میلیون و نه صد و پنجاه هزار شماره تلفن ثابت در سطح این استان فعال است و از نظر ضریب نفوذ رتبه چهارم را در سطح کشور به دست آورده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: در زمینه تلفن‌همراه شاخص ضریب نفوذ رتبه اول را در کشور داریم. به ازای هر صد نفر بیش از ۵۸ نفر دارای تلفن همراه در سطح استان هستند، ضمن این که از نظر حجمی تعداد شهرهای ما در کشور بیشتر بوده و تعداد ۹۶ شهر تحت پوشش است.

استراتژی نوکیا، پیشتازی در ارائه راه‌حل است

استراتژی کلان نوکیا به اهمیت نقش مصرف‌کنندگان و تجربه آنها تاکید دارد. علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران اظهار داشت: ارتباط افراد با آنچه برایشان مهم است آنها را قادر می‌سازد از لحظات‌شان بهترین استفاده را داشته باشند. این، پایه اصلی سیر تکامل استراتژی و چشم‌انداز جدید نوکیا است. ما به نیازهای در حال تغییر مشتریانمان و دورنمای متغییری که صنعت پیش روی ما قرار داده است، توجه داریم. وی افزود: این استراتژی ما را به سمتی هدایت خواهد نمود که بتوانیم نه تنها پیشتاز در عرضه گوشی‌های موبایل، بلکه پیشتاز در ارائه راه‌حل‌ها باشیم. ما عمیقا معتقدیم تجربیات مصرف‌کنندگان باید برای همه ما به اولویت تبدیل شود. نوکیا برای هر فرد این موقعیت را فراهم می‌کند تا راه‌حل‌های کاملا شخصی را تجربه کرده و به آسانی بهترین بهره را از زندگی داشته باشد. ارائه سرویس نقشه و مسیریاب نوکیا در تهران با باز خورد موفقی همراه بوده و گسترش و بهبود آن با ایجاد نقشه و مسیریاب برای دیگر شهرهای ایران ادامه دارد، ما این استراتژی را نقطه شروع خوبی برای آغاز سیرتکاملی ارتباطات در این منطقه می‌دانیم.

مدیر روابط عمومی ‌نوکیا در ایران نیز در این نشست گفت: محیط رقابتی ما دائما در حال تغییر و تکامل بوده و استراتژی نوکیا در پاسخگویی به چنین محیطی بر مبنای یک دید روشن از نقاط قوت و بهبود مواردی است که نیاز به توجه بیشتر دارد. حمید رضا نیکدل افزود: سیر تغییرات و تکامل در نوکیا با پیدایش گوشی و سرویس آغاز شد و امروز ما ارائه دهنده راه‌حل‌هایی کاملا شخصی هستیم که می‌توانند پاسخگوی نیاز مصرف‌کننده باشند. راه‌اندازی سرویس نقشه و مسیریاب نوکیا در ایران سر آغاز این تحولات در ایران بود. وی در ادامه با اشاره به سابقه فعالیت نوکیا در جهان گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۸۶۵ میلادی آغاز کرد و اکنون مقام پنجمین برند جهان و نخستین برند تلفن‌همراه را دارد.

مدیر روابط عمومی ‌نوکیا در ایران نیز گفت: در شرایط فعلی نوکیا گوشی‌های خود را بر اساس نیاز و سلایق کاربران خود طراحی می‌کند. نوکیا که تا سال ۲۰۰۹ در زمینه تولید گوشی تلفن‌همراه فعالیت داشت، اکنون طراحی، تولید و ارائه سرویس‌های جدید را برای ارائه به کاربران خود در پیش گرفته است.