انواع لیبل پرینترها و لیبل رایترهای دایمو (Dymo) وارد بازار ایران شدند. لیبل پرینترها و لیبل رایترها در حقیقت ابزارهایی هستند که ایجاد نظم را برای کاربرانشان تسهیل می‌کنند. این محصولات در سه نوع خانگی، دفتری و صنعتی به بازار ایران عرضه شده‌اند. محصولات خانگی این شرکت عبارتند از: لتراتگ (Letratag) یک دستگاه دستی برچسب‌ساز که کار کردن با آن بسیار آسان است. این دستگاه قدرتمند و قابل حمل، با یک صفحه نمایش بزرگ و صفحه کلیدی راحت، دارای حافظه جهت ذخیره واژه‌های روزمره است.

جونیور (Junior): برای میلیون‌ها نفر از کودکان یا حتی بزرگسالان، برچسب‌زدن دستی Junior می‌تواند کاملا کاربردی باشد. کودکان به این دستگاه علاقه‌مند می‌شوند؛ چراکه با برچسب زدن بر روی وسایل و اسباب‌بازی‌‌های خود هم احساس مالکیت بیشتری روی وسایل خود می‌کنند و هم مرتب‌تر می‌شوند.

محصولات دفتری هم شامل دستگاه‌های زیر هستند:

Lable Writer: یکی از دستگاه‌های برچسب‌ساز مخصوص دفتر کار و محیط‌های اداری است. این دستگاه به طور خودکار با نرم‌افزارهای

Word، Excel و Outlook و سایر نرم‌افزارهای متن برای چاپ سازگار است و همچنین قابلیت ورود اطلاعات از برنامه Access را نیز دارد.

چاپ برچسب برای پاکت‌نامه‌ها، بسته‌های پستی، فایل‌ها، مدارک، لوح‌های فشرده و کارت‌های شناسایی برای نصب روی لباس، فقط تعدادی از قابلیت‌های این دستگاه است.

Label Manager: این دستگاه با قابلیت‌ها و کاربردهایی که دارد در شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک و اداره‌ها توسط مدیران اداری، منشی‌ها و مشاوران مدیران استفاده می‌شود.

این دستگاه طرفداران بسیاری در بازار، کتابخانه‌ها بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها دارد.

محصول صنعتی این شرکت هم Rhino ۵۰۰۰ است. در شرایط نامساعد جوی برای بسیاری از کارهای صنعتی برچسب‌های محکم و بادوامی نیاز است تا در هر شرایطی کنده نشوند، لکه نگیرند یا خوانا نشوند. این دسته از برچسب‌های دستگا‌ه‌های Rhino به دلیل چسب مقاومی که در برابر رطوبت، ‌گرما و سرمای شدید دارند، برای این کار

مناسب هستند.