دستگاه‌های چند منظوره تازه‌وارد اپسون

بازار دیجیتال- مدلStylus Photo TX۷۰۰W به عنوان دستگاه چند منظوره تازه وارد اپسون در بازار داخلی معرفی شد.

بر اساس اعلام مادیران، عرضه‌کننده چاپگرهای این برند در بازار داخلی،این چاپگر دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت استفاده آسان به‌صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ با وضوح چاپ dpiو۷۶۰×۱۴۴۰ و وضوح اسکن dpiو۲۴۰۰×۴۸۰۰، تجهیز به شش کارتریج مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر، چاپ تا حد اکثر سایز A۴ (بدون حاشیه و قابلیت چاپ بر رویCD،DVD است.

سرعت چاپ این دستگاه نیز ۴۰ صفحه سیاه و سفید و رنگی در دقیقه است.

قابلیت نصب Bluetooth، قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi و Ethernet، قابلیت چاپ عکس از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر، تجهیز به یک ال سی دی رنگی ۶.۳cm و سازگار با سیستم عامل Windows ۲۰۰۰/XP/XP-x۶۴/Vista/Mac از سایر ویژگی‌های Stylus Photo TX۷۰۰W است. این دستگاه چند منظوره جدید با قیمت ۳۷۴ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد. این نمایندگی همچنین مدل Stylus Photo RX۶۹۰ را از دستگاه‌های چند منظوره پرفروش اپسون در بازار داخلی معرفی کرد که دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، قابلیت چاپ با وضوح چاپ dpiو۵۷۶۰×۱۴۴۰و وضوح اسکن dpiو۱۲۰۰×۲۴۰۰، تجهیز به شش کارتریج مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر، قابلیت چاپ تا حد اکثر سایز A۴ (بدون حاشیه و دارای پورت USB ۲.۰ است.

سرعت چاپ و کپی این دستگاه هم ۴۰ صفحه سیاه و سفید در دقیقه و ۴۰ صفحه رنگی در دقیقه است. قابلیت چاپ روی CD, DVD، قابلیت نصب Bluetooth، قابلیت چاپ عکس از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر، سازگار با سیستم عاملWindows۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/Me/Mac و.... از سایر ویژگی‌های این دستگاه چند منظوره است. Stylus Photo RX۶۹۰ نیز با قیمت ۳۱۴ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد. اگر به دنبال یک دستگاه چند منظوره ارزان‌قیمت هم هستید، باید بگوییم مدل Stylus TX۱۱۷ از دستگاه‌های ارزان‌قیمت این برند است که با قیمت ۷۵ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چون قابل استفاده به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، قابلیت چاپ با وضوح dpiو۷۶۰×۱۴۴۰ و دقت اسکن ۶۰۰×۱۲۰۰ دارای ۴ کارتریج جوهر مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر، قابلیت چاپ تا حداکثر سایز A۴، سازگار با سیستم عاملWindows ۲۰۰۰/XP/Vista/Macاست.