تلویزیون‌های لمسی هنوز وارد بازار نشده‌اند

بازار دیجیتال - کالاهای لمسی یا همان touch‌های معروف خودمان مدتی است در بازار به حد وفور عرضه شده‌اند و نظر کاربران را به خود جلب کرده‌اند. بعید نیست در آینده شاهد عرضه کالاهای دیگری نیز در بازار باشیم که از این تکنولوژی بهره‌مندند و با اشاره یک انگشت می‌توان از آنها استفاده کرد.

همین تلویزیون‌ها که امروزه انواع lcd و led آن بازار را در دست گرفته اند هم می‌توانند روزی از این تکنولوژی بهره‌مند شوند. البته این اواخر نمونه‌هایی از این تلویزیون‌ها وارد بازار شده است که به اسم تلویزیون‌های لمسی شناخته می‌شوند، ولی در حقیقت تنها برخی از دکمه‌های آنها لمسی است.

شاید خریداران هنگام مراجعه به بازار با تصور اینکه این تلویزیون‌ها لمسی هستند آنها را خریداری کنند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید در مورد آنچه می‌خریدید و قابلیت‌های آن تحقیق کنید.

در رابطه با این تلویزیون‌ها ما گفت‌وگوی کوتاهی با ایزدنیا، مدیر فروش شرکت حافظ پخش، یکی از عرضه‌کنندگان تلویزیون‌های سامسونگ داشتیم که می‌خوانید.

طی مدت اخیر شنیده می‌شود تلویزیون‌های لمسی وارد بازار شده‌اند. آیا این صحت دارد؟

خیر تلویزیون‌های موجود در بازار آن طور که باید در حقیقت لمسی باشند نیستند. زیرا تنها برخی از دکمه‌های مربوط به کم و زیاد کردن صدا و.... در این تلویزیون‌ها لمسی است و این به معنی لمسی بودن این تلویزیون‌ها نیست.

یعنی در بازار اصلا چنین تلویزیونی وجود ندارد؟

خیر. تا آنجا که من اطلاع دارم تلویزیون‌های لمسی هنوز وارد بازار نشده‌اند.

قیمت نمونه‌هایی که برخی قسمت‌های آن لمسی است نسبت به سایر نمونه‌ها بالاتر است؟

خیر. این موضوع در قیمت‌ها تاثیری ندارد. زیرا این قابلیتی خاصی نیست.