میدونک

بازار دیجیتال - امروز قصد داریم اولین سوپرمارکت الکترونیکی کشور را معرفی کنیم. این سایت به آدرس www.meydoonak.com در اختیار علاقه‌مندان برای خرید الکترونیکی قرار گرفته است. اولین سوپرمارکت الکترونیکی با هدف ارائه دو هزار و ۵۰۰ قلم کالای سوپرمارکتی توسط یک واحد فناوری مرکز رشد رویش جهاد دانشگاهی در تهران راه‌اندازی شده است. برای دسترسی به محصولات دلخواه خود بهتر است از ستون سمت راست صفحه استفاده کنید. در این قسمت می‌توانید محصولات گوناگون و مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. برای دسترسی به امکانات بیشتر سایت بهتر است نوار بالای صفحه سایت را انتخاب کنید. این قسمت به بخش‌هایی چون لبنیات، دخانیات، نان و شیرینی، غذای آماده، تنقلات، بهداشتی و زیبایی، لوازم الکترونیکی، میوه و سبزی و... تقسیم شده است.

یکی دیگر از قسمت‌های جالب این سایت بخش رستوران میدونک است. در این بخش شما می‌توانید غذاهای دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.

تمامی کالاهای عرضه شده در این سوپرمارکت به قیمت برچسب روی کالاها عرضه می‌شود و هیچ مبلغی بابت ارسال کالا به منازل از آنها دریافت نمی‌شود. براساس قوانین سایت میزان خرید نباید از پنج هزار تومان کمتر باشد همچنین این سوپرمارکت از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده ارائه خدمات است و افراد حقیقی، شرکت‌ها و دستگاه‌ها می‌توانند از خدمات این سوپرمارکت الکترونیکی بهره‌مند شوند.