دستگاه‌های چند منظوره پرفروش اپسون

بازار دیجیتال- مدل Stylus CX۹۳۰۰F به عنوان دستگاه چند منظوره جوهر افشان جدید اپسون در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام مادیران، نمایندگی فروش این کالاها در بازار داخلی، Stylus CX۹۳۰۰F یک دستگاه چند منظوره تازه وارد است که قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی و فاکس رنگی بدون نیاز به کامپیوتر را داشته و به چهار کارتریج جوهر مجزا، پورت USB ۲.۰ و... مجهز است.

قابلیت چاپ تا حداکثر سایز A۴، قابلیت چاپ بدون حاشیه، قابلیت چاپ از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر، قابلیت چاپ مستقیم از دوربین دیجیتال و .... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. Stylus CX۹۳۰۰F همچنین با سیستم عامل Windows ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/Mac/Me سازگار است و دارای LCD ۲/۵" رنگی برای مشاهده تصاویر از کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر است.

سرعت چاپ این دستگاه هم ۳۲ صفحه رنگی و سیاه و سفید در دقیقه و سرعت فاکس آن ۶/۳۳ kbs است.

این دستگاه با قیمت ۲۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل Stylus Photo TX۷۰۰W را از دستگاه‌های چند منظوره جوهرافشان پرفروش این برند در بازار داخلی معرفی کرد که دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، چاپ با وضوح چاپ dpiا۵۷۶۰×۱۴۴۰ و وضوح اسکن ۲۴۰۰×۴۸۰۰ dpi، تجهیز به کارتریج مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر و... است.

این دستگاه چند منظوره جوهر افشان همچنین قابلیت چاپ روی CD و DVD (قابل چاپ)، قابلیت نصب Bluetooth و قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi و Ethernet را دارد.

قابلیت چاپ عکس از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر، یک ال‌سی‌دی رنگی cmا۳/۶ و سازگاری با سیستم عامل Windows ۲۰۰۰/XP/XP-x۶۴/Vista/Mac از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

Stylus Photo TX۷۰۰W با قیمت ۳۷۴ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.