دستگاه چند منظوره پرفروش اچ‌پی

بازار دیجیتال- مدل ۱۳۱۹ F به عنوان دستگاه چهار کاره سیاه و سفید لیزری پرفروش اچ‌پی در بازار داخلی معرفی شد. این پرینتر با قابلیت چاپ لیزری سیاه و سفید و مناسب برای استفاده‌های خانگی و اداری است. این پرینتر چندکاره علاوه بر قابلیت چاپ اسناد، توانایی کپی کردن سیاه و سفید، Fax و اسکن رنگی را نیز دارد. این پرینتر قادر به چاپ ۱۸ صفحه سیاه و سفید در یک دقیقه با دقت dpiا۱۲۰۰×۱۲۰۰ است. HP،F۱۳۱۹ با اینکه پرینتری از نوع سیاه و سفید است، ولی با توجه به طراحی خاص اداری آن ویژگی‌های نسبتا خوبی را در چاپ، قابلیت چندکاره و اتصالات ارائه می‌دهد.

به طور کلیHP،F۱۳۱۹ پرینتری است از نوع لیزری و سیاه و سفید با قابلیت چند کاره از جمله ارسال و دریافت فاکس، کپی سیاه و سفید و اسکن رنگی. این پرینتر قادر به پرینت رنگی ۱۸ صفحه‌ در ثانیه است. البته این عدد قطعی نیست و پیچیدگی سند، نرم‌افزار و سیستم در آن تاثیرگذار می‌باشند. شما می‌توانید ۵/۸ ثانیه پس از روشن کردن چاپگر نخستین پرینت را از آن به دست آورید.

بیشترین حدی که از این پرینتر می‌توانید کار بکشید و استاندارد کارخانه است ۸۰۰۰ صفحه در دقیقه است که عدد نسبتا بالایی می‌باشد. البته عددی که توصیه می‌شود بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ صفحه است. این پرینتر از فناوری Monochrome Laser استفاده می‌نماید و دقت dpiا۱۲۰۰×۱۲۰۰ در هر چاپ سیاه و سفید را ارائه می‌دهد. این پرینتر مجهز به پردازنده ۲۴۰ مگاهرتزی می‌باشد. مناسب‌ترین دما برای کار کردن در آن بین ۱۵ تا ۵/۳۲ درجه سانتیگراد است.

سینی کاغذ این چاپگر هم دارای ظرفیت ۲۵۰ برگ است. ۱۰ برگ به صورت دستی و ۳۰ برگ نیز به صورت ورودی اتوماتیک وجود دارد. نوع کاغذ‌هایی که این پرینتر قادر به پشتیبانی از آنها است هم متنوع است.

اسکنر موجود روی این پرینتر از نوع Sheetfed LED Scanner است و توانایی اسکن کردن اپتیکال با دقت ۶۰۰ dpi را دارد.

این دستگاه از ۱۸ صفحه کپی در دقیقه پشتیبانی می‌کند.

فاکس داخلی این پرینتر هم قادر به انجام ۳ برگ در ثانیه است. البته اسناد پیچیده‌تر زمان بیشتری را از سیستم صرف می‌کنند. این دستگاه با قیمت ۳۵۵ هزار تومان و ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.