ال جی با کوکی دیگری به بازار می‌آید

شرکت کره‌ای ال جی از تولید یک گوشی دیگر از سری کوکی با نام GS۵۰۰ Cookie Plus خبر داد. گوشی GS۵۰۰ Cookie Plus ال جی از چهار باند شبکه GSM و دو باند شبکه HSDPA پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی ۵/۱۱×۵/۵۲×۱۰۷ میلیمتر و وزن آن ۵/۹۲ گرم است. صفحه نمایش GS۵۰۰ سه اینچی لمسی مقاومتی TFT با پشتیبانی از ۲۶۵ هزار رنگ و وضوح تصویر ۴۰۰×۲۴۰ پیکسل است.

صفحه نمایش این گوشی از حسگر شتاب‌سنج برای چرخش خودکار تصاویر و قابلیت تشخیص دست‌خط برخوردار است. پشتیبانی از زنگ‌های MP۳، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری و امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن از امکانات این گوشی است. این گوشی همچنین از ۳۰ مگابایت حافظه داخلی و کارت microSD برای ارتقای حافظه تا هشت گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های GS۵۰۰ می‌توان به بلوتوث v۲.۱ با A۲DP و USBv۲.۰ اشاره کرد. دوربین این گوشی ۱۵/۳ مگاپیکسلی است و از قابلیت ضبط ویدئو برخوردار است. GS۵۰۰ همچنین از مرورگر WAP ۲.۰/xHTML, HTML، رادیو استریو FM با RDS و پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری MP۳/WMA/AAC و MP۴/H.۲۶۳ برخوردار است. این گوشی از فایل‌های Word, Excel, PowerPoint, PDF پشتیبانی می‌کند و دارای باتری لیتیوم یونی ۹۰۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۴۰/۳ دقیقه و درحال آماده باش ۴۰۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد. GS۵۰۰ در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، ارغوانی، صورتی، قرمز و قهوه‌ای روانه بازار می‌شود، اما درباره قیمت و زمان دقیق عرضه آن اطلاعی داده نشده است.