لپ‌تاپ تازه وارد Dell در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل V۱۳ از سری vostro برند Dell لپ‌تاپ جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده است. بر اساس اعلام زیگورات، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های Dell در بازار داخلی، سری Vostro از جمله محبوب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مدل‌های تولیدی شرکت دل است که علاوه بر کارآیی بالا دارای قیمت مناسب و متعارفی نسبت به مدل‌های مشابه هستند و همواره مورد توجه کاربرانی است که به بودجه نیز اهمیت می‌دهند.

از لحاظ ظاهری این سری بدنه بسیار مستحکمی‌ دارد، اما در عین حال وزن بسیار مناسبی هم دارند که جابه‌جایی وحمل و نقل را برای هر کاربری مهیا می‌سازد.از دیگر خصوصیات بارز در این سری صفحه نمایش عریض با کیفیت بالای نمایش رنگ‌ها و تصاویر با یک زاویه دید عالی است که در محیط‌های کم نور عملکرد بسیار خوبی دارند.

با توجه به پروسسورهای تعبیه شده در این سری، اجرای برنامه‌ها بسیار خوب بوده؛ به‌طوری‌که می‌توان همزمان چندین برنامه را اجرا کرد، بدون آنکه از سرعت آن کاسته شود.

مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها که انتظار دارند کاربرانشان به جای پرداختن به مشکلات دست و پاگیر فنی زمان بیشتری را به کار کردن اختصاص دهند و فقط روی مسائل کاری متمرکز شوند، بهتر است که در تدارک تهیه نوت‌بوک‌هایی از این سری باشند.

پشتیبانی از آخرین پروسسورهای اینتل، پشتیبانی از حافظه تا ۸Gb، تجهیز به صفحه کلید در ابعاد واقعی حتی در کوچک‌ترین مدل‌های ۱۲ و ۱۳ اینچی از ویژگی لپ‌تاپ‌های این سری است.

از نظر کارآیی هم لپ‌تاپ‌های این سری دقیقا مشابه مدل‌های قبلی هستند و بر خلاف مدل‌های قبلی این سری که طراحی کلاسیکی داشتند از یک طراحی زیبا و قوی برخوردار هستند.مدل v۱۳ از لپ‌تاپ‌های این سری دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Core۲ Duo SU۷۳۰۰، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع LED-backlit HD است.تجهیز به کارت گرافیک Intel Graphics Media Accelerator، V.۹۲ مودم، USB درگاه، بلوتوث، شبکه بی‌سیم، خروجی مانیتور و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.V۱۳ با قیمت ۹۶۰ هزار تومان وب با ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.