بازار دیجیتال- این روزها با توجه به عوارضی که برخی از داروهای شیمیایی برای مصرف‌کنندگانشان دارند، افراد سعی می‌کنند تا حد امکان از مصرف این داروهای شیمیایی صرفه نظر کنند و با روی آوردن به روش‌های سنتی، مشکل و بیماری خود را حل کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید که مایلید در زمینه طب سنتی اطلاعاتی را کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت پارسی طب به آدرس اینترنتی www.parsiteb.com مراجعه کنید.

پایگاه اینترنتی پارسی طب که به دو زمان عربی و انگلیسی قابل دسترسی است، وب‌سایتی است که خدمات کامل پزشکی از قبیل ترویج داروی‌های گیاهی راه به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند.
مطالب موجود در سایت در سمت راست صفحه دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان گیاهان دارویی، داروهای گیاهی، اخبار مقالات، سفارش محصول، بیماری‌ها، طب سوزنی و... اشاره کرد. از جالب‌ترین بخش‌های این سایت که می‌توانید با انتخاب آن اطلاعات جامع و کاملی به دست بیاورید بخش مقالات است. در این قسمت مقاله‌هایی با عناوینی چون دانستنی‌های پزشکی، دانستنی‌هایی درباره بیماری‌ها، شناخت اعضای بدن، هیپنوتیزم، کودکان، آشپزی و خانه‌داری، نوزادان و... وجود دارد که با انتخاب هر قسمت آن می‌توانید اطلاعات خواندنی به دست بیاورید.