گوشی‌های ۱۶۶۱ ،۲۶۸۰ اسلاید نوکیا، GB۱۹۰، KP۱۰۰ ال جی و S۳۶۰۰ و C۳۰۱۰ سامسونگ به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت در بازار معرفی شدند. قیمت پایین این مدل گوشی‌ها باعث شده است تا متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. گوشی ۱۶۶۱ و ۲۶۸۰ نوکیا که به بهای ۴۵ و ۶۹ هزار تومان به فروش می‌رسد، توانسته در صدر پرفروش‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا قرار گیرد.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ و حافظه داخلی هشت مگابایتی از ویژگی‌های گوشی ۱۶۶۱ و گوشی ۲۶۸۰ اسلاید نوکیا نیز از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۲ مگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA بهره می‌برد.

۶۲۲۰ کلاسیک، ۲۷۲۰ فولد و ۲۷۰۰ کلاسیک از دیگر گوشی‌های پرفروش نوکیا است که به ترتیب با قیمت ۶۰، ۷۰ و ۹۵ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت. GB۱۹۰ وKP۱۰۰ ال جی که با قیمت ۴۹ و ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA از امکانات گوشی GB۱۹۰ و صفحه نمایش CSTN و حافظه داخلی محدود از ویژگی‌های گوشی KP۱۰۰ ال جی به شمار می‌آید. GB۱۱۰ ، KG۱۹۵ و GU۲۳۰ ال جی که به ترتیب به بهای ۵۵، ۷۰ و ۸۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شد. گوشی‌های S۳۶۰۰ و C۳۰۱۰ که به ترتیب به بهای ۹۷ و ۶۸ هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته و در لیست پرفروش‌های سامسونگ جای گرفته است. C۳۰۵۳، S۳۳۱۰ و E۲۵۰ نیز از دیگر گوشی‌های پرفروش ارزان قیمت سامسونگ است که به ترتیب با بهای ۶۹، ۹۲ و ۶۵ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.