ورود دستگاه‌های فتوکپی رنگی شارپ به بازار ایران - ۲۶ مرداد ۸۹

بازار دیجیتال- دستگاه فتوکپی رنگی شارپ مدل MX-۲۳۰۱N با سرعت و کیفیتی مطلوب وارد بازار ایران شد. دستگاه فتوکپی MX-۲۳۰۱N علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، هزینه مالکیت و هزینه هر برگ کپی آن بسیار ارزان است؛ به طوری که با در نظر گرفتن عمر بالای تونر- کارتریج، هزینه‌های بسیار پایین این مواد مصرفی و نیز قطعات یدکی ارزان و فراوان این دستگاه، می‌توان دستگاه فتوکپی رنگی شارپ مدل MX-۲۳۰۱N را سرآمد دستگاه‌های مقرون به صرفه فتوکپی‌های رنگی به شمار آورد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل، قابلیت قرار گرفتن در شبکه یا Network است. این قابلیت امکان صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ایجاد می‌کند. از دیگر خصوصیاتی که می‌تواند در امر کاهش هزینه‌های کاربران بسیار موثر باشد، دارا بودن وضعیت ارزیابی کاربران User Authentication در این مدل است. به‌ این طریق تعداد ۱۰۰۰کاربر برای دستگاه قابل تعریف است که کاربران می‌باید به منظور انجام کارهای کپی و یا چاپ، کد رمز وارد کنند. در این حالت می‌توان حداکثر کارکرد مجاز برای هر کاربر را نیز تعریف کرد یا حتی کاربر را روی حالت کپی سیاه سفید تنظیم و به این شیوه استفاده همگانی از کپی رنگی محدود می‌شود. به طور کلی، این دستگاه دارای سیستم امنیتی بسیار قوی و توانایی مناسب در کنترل استفاده از آن حتی از راه دور است تا مدیریت هزینه و سطح دسترسی به اسناد به صورت بهینه و رضایت بخش صورت پذیرد.

از دیگر قابلیت‌های‌ مدل MX-۲۳۰۱N، چاپ مستقیم از طریق نصب USB Memory روی دستگاه و بدون استفاده از رایانه است. با این ویژگی دسترسی به اطلاعات مورد نیاز کاربران، سریع و آسان خواهد بود. همچنین این دستگاه مجهز به یک نمایشگر ال سی دی ۱/۸ اینچی لمسی است که کاربر را هنگام استفاده از کارکردهای مختلف دستگاه به صورت گرافیکی و گام به گام راهنمایی می‌کند. اکنون دستگاه فتوکپی رنگی شارپ مدل MX-۲۳۰۱N با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش مادیران در بازار ایران ارائه می‌شود.