دوربین‌هایی با کاربری ساده و طراحی سبک

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به تازگی دو مدل جدید از سری دوربین‌های کامپکت FE خودش را به بازار معرفی کرده است. این دوربین‌های جدید با مدل‌های FE-۵۰۵۰ و FE-۴۰۵۰ به بازار معرفی شده‌اند. دوربین مدل FE-۵۰۵۰ قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را داشته و از لنز واید ۲۶ میلیمتری بهره می‌برد. بدنه فلزی این دوربین باریک و سبک بوده و در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، نقره‌ای، بژ و صورتی طراحی و تولید شده است. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسل را داشته و از شش فیلتر عکاسی جالب هم بهره می‌برد. کار با این دوربین ساده است و به این دلیل، این محصول انتخاب مناسبی برای کاربران مبتدی می‌تواند باشد. FE-۵۰۵۰ دارای پردازنده TruPicIII بوده و قابلیت تغییر لنز را هم دارد. این مدل جدید قرار است در اواخر ماه آگوست و ابتدا در سنگاپور عرضه شود.

دوربین مدل FE-۴۰۵۰ هم محصول جدید دیگری از این شرکت است که به تازگی معرفی شده است. این دوربین هم از لنز واید ۲۷ میلیمتری با امکان زوم اپتیکال تا ۴ برابر بهره می‌برد. این دوربین هم در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، نقره‌ای و قرمز طراحی و تولید شده است.

FE-۴۰۵۰ امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و با بدنه باریک و سبک، از شش فیلتر عکاسی مختلف هم بهره می‌برد.

این دوربین هم دارای پردازنده TruPicIII بوده و کاربری ساده‌ای دارد. طبق اعلام شرکت Olympus این دوربین جدید هم مانند مدل قبلی در اواخر ماه جاری یعنی ماه آگوست به صورت رسمی روانه بازار شده و به فروش عمومی می‌رسد.