افزایش تقاضا برای KM900 Arena ال‌جی در بازار

فروشندگان گوشی‌های ال‌جی از افزایش تقاضا برای گوشیKM۹۰۰ Arena در سطح بازار خبر دادند. برخورداری این گوشی از امکانات مناسب از دلایل پرفروش KM۹۰۰ Arena در سطح بازار بوده است. این مدل ال‌جی که با قیمت ۲۲۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است. گوشی KM۹۰۰ Arena ال‌جی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و ارتقای آن تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های برتر این مدل ال جی به شمار می‌آید. این گوشی که از ماه فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است در ابعاد ۱۲ در ۳/۵۵ در ۹/۱۰۵ میلیمتر ساخته شده است. گوشی KM۹۰۰ Arena ال‌جی قاب جلوی آن فلزی و براق و قاب پشت آن از آلومینیوم است که کمتر شبیه گوشی‌های لمسی است. لنز دوربین پنج مگاپیکسل با اپتیک Schneider-Kreuznach و فلش LED در قاب پشت گوشی قرار دارد. لنز گوشی KM۹۰۰ Arena ال‌جی فاقد پوشش است و در درازمدت خراشیده می‌شود.

میکروفن ثانویه در قسمت پایین قاب پشت وجود دارد که از آن برای ضبط صدا در طول فیلمبرداری استفاده می‌شود. قاب پشت گوشی دارای یک سطح مات است که از این نظر و همچنین از جهت قرار گیری دوربین و قسمت پایین قاب ، شباهت زیادی به Apple iphone نسل اول دارد.

گوشی kM۹۰۰ Arena ال‌جی به یک دوربین پنج مگاپیکسل با لنز Schneider-kreuznach و ماکسیمم وضوح ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲ مجهز است.

تنظیم ISO به‌صورت اتوماتیک است و فلش LED در صورت کم بودن نور به گرفتن عکس کمک می‌کند. دسترسی به تنظیمات دوربین از طریق نوار ابزار چپ در نمایاب صورت می‌گیرد که در آن دکمه‌های مجازی برای تنظیمات، فلش، حالت کانون (اتوماتیک / ماکرو) و میزان نوردهی وجود دارد.