بازار دیجیتال- شرکت MSI که در سال‌های اخیر به خاطر طراحی و تولید نوت‌بوک‌های پر فروشش حسابی در بازار کشورهای مختلف شناخته شده است، به تازگی محصول جدیدش را به بازار معرفی کرده است. محصول جدید MSI لپ‌تاپی است که با مدل GX۷۴۰-۲۳۵US به بازار معرفی شده است. این لپ‌تاپ از پردازنده جدید i۵ شرکت Intel بهره می‌برد و به این دلیل، سرعت پردازش آن بالا است. این محصول جدید دارای نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۱۷ اینچ است که تصاویر را با وضوح مناسبی برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. سیستم عامل اورجینال نصب شده روی این لپ‌تاپ Windows ۷ Home Premium است. اسپیکرهای این لپ‌تاپ قدرت پخش خوبی دارند و به این دلیل آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند.

GX۷۴۰-۲۳۵US دارای وب کمی با وضوح تصویر مناسب و برابر ۲ مگاپیکسل است که امکان ثبت تصویر کاربر و حتی تمام افرادی را که در اتاق باشند، به آنها می‌دهد. این دستگاه همچنین مجهز به یک پورت خروجی HDMI برای اتصال به انواع تلویزیون است و از امکانات ارتباطی مانند Wireless LAN و بلوتوث هم بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ جدید در واقع به خاطر پردازنده سریع و پرقدرتش انتخاب مناسبی برای کاربران اداری و تجاری است. طبق اعلام شرکت MSI این محصول جدید به تازگی و با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش می‌رسد