پرفروش‌های اچ تی سی در بازار - ۱۵ مهر ۸۹

فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی دو مدل HD MINI و TOUCH ۲ این برند را به عنوان خوش فروش‌ترین گوشی در بازار تلفن معرفی کردند. گوشی HD MINI اچ تی سی که به‌تازگی وارد بازار شده و با قیمت ۴۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفته است. دومین گوشی پرفروش این برند نیز مدل TOUCH۲ اچ تی سی است که با قیمت ۲۹۵هزار تومانی از استقبال بالایی برخوردار شده است.

صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی‌تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های HD MINI اچ تی سی و صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت microsd و سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۶ از مشخصات فنی گوشی TOUCH ۲ اچ تی سی به شمار می‌آید.گوشی desire اچ تی سی که یک ماه گذشته برای اولین بار با گارانتی رسمی وارد بازار شد با قیمت ۶۳۵ هزار تومانی نیز مورد تقاضای مشتریان قرار گرفت.

HD۲ یکی دیگر از مدل‌های این برند است با بهای ۶۲۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت. گوشی touch pro۲ که با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۴۸۵هزار تومان به فروش می‌رسد، توانسته در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.