مدیریت ارتباطات - ۱۵ مهر ۸۹

بازار دیجیتال ـ پنجمین شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. این ماهنامه که حاوی مطالب تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی در حوزه ارتباطات است دارای مطالب جالب و خواندنی است. این ماهنامه به شش بخش با نام های مدیریت ارتباطات، گفت‌وگو، مدیریت ارتباطات سیاسی، مدیریت ارتباطات فرهنگی، فلسفه و کتاب تقسیم شده است. در بخش گفت‌وگوی این ماهنامه مصاحبه ای با نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات با عنوان «امنیتی کردن همه‌چیز، اتفاقا حرکتی غیرامنیتی است» انجام شده است. در این گفت‌وگو به وضعیت مطبوعات ایران، شرایط و نحوه کار روزنامه‌نگاران، اقتصاد رسانه‌ها و مدیریت رسانه‌ها، مجوز‌ها و لغو مجوزهای مطبوعات و ... اشاره شده است.

یکی از بخش‌های خواندنی این ماهنامه، بخش سیاسی آن است. در این بخش گفت‌وگو، گزارش و مقاله‌های متفاوتی در خصوص رابطه طنز و سیاست به چاپ رسیده است. نقش طنز و لطیفه در ارتباطات سیاسی، پژوهش درباره شایعه، طنز سیاست و سیاست طنز، طنز روشی بر انتقاد سیاسی در ادب فارسی، نگاهی به لطیفه‌های دوران جنگ سرد و... از جمله مطالب این قسمت است.

بررسی وضعیت بازی‌های رایانه‌ای و تهاجم بازی‌ها، معرفت شناسی فلسفه رادیو، سلطه‌جویی در رادیو، متافیزیک صدا، معرفی کتاب و... از دیگر بخش‌های این ماهنامه است.

شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات، در ۷۶ صفحه و با قیمت ۳هزار تومان به فروش می‌رسد.