چند منظوره‌های لیزری اچ پی

بازار دیجیتال- مدل CM۲۳۲۰fxi به عنوان دستگاه چند منظوره لیزری رنگی اچ پی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام سرزمین سبز، یکی از عرضه‌کنندگان دستگاه‌های این برند در بازار داخلی ،CM۲۳۲۰fxi یک دستگاه با قابلیت است که دارای ویژگی‌هایی چون، سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید ۲۰ صفحه در دقیقه، قابلیت چاپ ۴۰ هزار برگ در ماه، تجهیز به حافظه ۴۱۶ مگابایتی، قابلیت چاپ دو طرفه و ... است. وضوح چاپ این دستگاه نیز برای اسناد رنگی و سیاه و سفید۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

این دستگاه همچنین قابلیت چاپ بدون حاشیه ، چاپ روی انواع کاغذ شامل bond, brochure, colour, glossy, letterhead, photo, plain, preprinted, prepunched, recycled, rough ، لیبل و ... را دارد.

تجهیز به یک پورت usb ، قابلیت کارکرد در رطوبت، سازگاری با سیستم‌های عامل Microsoft® Windows® ۲۰۰۰, Server ۲۰۰۳, XP Home, XP Media Center, XP Professional, XP Professional x۶۴ و ... از سایر ویژگی‌های این دستگاه چند منظوره است.

CM۲۳۲۰fxi با قیمت یک میلیون و ۳۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت سرزمین سبز به فروش می‌رسد. همچنین مدل CM۱۳۱۲nfi از دستگاه‌های چند منظوره پرفروش این برند در بازار داخلی معرفی شد. این دستگاه لیزری رنگی دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به کارتریج ۱۶۰ مگابایتی، قابلیت چاپ دو طرفه، چاپ بدون حاشیه، چاپ روی انواع کاغذ bond, brochure, colour, glossy, letterhead, photo, plain, preprinted, prepunched, recycled, rough و ... است.

سرعت چاپ این دستگاه نیز برای اسناد رنگی هشت صفحه در دقیقه و برای اسناد سیاه و سفید ۱۲ صفحه در دقیقه است. وضوح چاپ این دستگاه نیز برای اسناد سیاه و سفید ۶۰۰× ۶۰۰ نقطه در اینچ است. این دستگاه قابلیت کارکرد در رطوبت را نیز داشته و با سیستم‌های عامل Microsoft® Windows® ۲۰۰۰, Server ۲۰۰۳, XP Home, XP Media Center, XP Tablet PC; Certified for Windows Vista®; Mac OS سازگار است. قیمت این دستگاه ۵۹۵ هزار تومان است.