پرفروش‌های نوکیا و اچ تی سی در بازار

گوشی‌های XpressMusic۵۱۳۰‌، ۲۷۰۰ کلاسیک و XpressMusic ۵۸۰۰نوکیا به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند. سه مدل گوشی XpressMusic۵۱۳۰‌، ۲۷۰۰ و XpressMusic ۵۸۰۰ نوکیا که به بهای ۹۸، ۱۲۰ و ۲۸۰ فروخته می‌شود توانسته از فروش مناسبی برخوردار شود. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی‌، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و جک صوتی ۵/۳میلیمتری از امکانات تعبیه شده در ۵۱۳۰ XpressMusic به شمار می‌آید.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت از قابلیت‌های گوشی ۲۷۰۰ کلاسیک است.

بر این اساس، صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت نیز از امکانات گوشی XpressMusic ۵۸۰۰ به شمار می‌آید.

گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا که با بهای زیر ۱۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود نیز در لیست پرفروش‌ترین‌های نوکیا قرار دارد. همچنین فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی مدل LEGEND و HD۲ این برند را به عنوان پرفروش ترین گوشی در بازار امروز تلفن تهران معرفی کردند.

دو مدل گوشی LEGEND و HD۲ که با گارانتی اصلی «پرشین تلکام» به بهای ۵۶۷ و ۶۱۹ هزار تومان فروخته می‌شود، توانسته از فروش بالایی در میان مشتریان برخوردار شود.

صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی AMOLED‌، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی‌، سیستم عامل آندرویید و ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های LEGEND اچ تی سی و صفحه نمایشtft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ از امکانات تعبیه شده در گوشی HD۲ به شمار می‌آید.

Pro ۲‌، DESIER و HDmini از دیگر گوشی‌های خوش فروش این برند به شمار می‌آید که با قیمت ۶۸۰‌، ۴۹۳ و ۴۳۰ هزارتومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.