قاب عکس‌های دیجیتالی جدید

بازار دیجیتال- این روزها قاب عکس‌های دیجیتالی مخاطبان زیادی یافته‌اند. به همین منظور شرکت‌های تولید کننده هر از چند گاهی مدل‌هایی جدید با قابلیت‌های پیشرفته‌تر به بازار عرضه می‌کنند. ال جی یکی از تولیدکنندگان مطرح در این زمینه است که مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است.

مدل F۸۰۱۰P به عنوان قاب عکس دیجیتالی تازه وارد ال جی به بازار جهانی معرفی شده است.

این قاب عکس دیجیتالی دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش ۸ اینچ با وضوح تصویر ۸۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ، حافظه دو گیگابایتی، قابلیت سازگاری با فرمت‌های JPEG ،BMP،GIF، PNG،MP۳ ، MPEG، MPEG۴ و... است.

شدت روشنایی صفحه نمایش این قاب عکس دیجیتالی هم ۵۰۰:۱ است.

تجهیز به بلوتوث و WIFI از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این قاب عکس دیجیتالی ۸ اینچی با قیمت ۱۶۲ دلار به بازار جهانی عرضه شده است.

همچنین مدل F۱۰۲۰N از قاب عکس‌های دیجیتالی ۱۰ اینچی ال جی است که دارای ویژگی‌هایی چون، شدت روشناییC ۳۰۰ CD/M۲ ،نسبت کنتراست ۵۰۰:۱ ،وضوح تصویر ۸۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به حافظه دو گیگابایتی، سازگاری با فرمت‌های JPEG ،BMP،GIF،PNG ،MP۳ ،MPEG،MPEG۴ و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این قاب عکس دیجیتالی هم با قیمتی حدود ۱۴۷ دلار به بازار جهانی عرضه شده است.

و اما مدل F۸۰۲۱N یک قاب عکس دیجیتالی ۸ اینچ تقریبا ارزان قیمت‌تر از این خانواده است.

این قاب عکس ۸ اینچی دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر ۸۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ، شدت روشنایی ۲۵۰CD/M۲ ،نسبت کنتراست ۵۰۰:۱ است.

تجهیز به حافظه دو گیگابایتی، سازگاری با فرمت‌های JPEG،BMP ،GIF،PNG ،MP۳ ،MPEG ،MPEG۴ و... از سایر ویژگی‌های این قاب عکس دیجیتالی است. F۸۰۲۱N هم با قیمتی حدود ۱۰۳ دلار به بازار جهانی عرضه شده است.