یک مانیتور LED جدید با بدنه باریک

بازار دیجیتال- شرکت Sceptre به‌تازگی یک مانیتور جدید را به بازار معرفی کرده است. این مانیتور جدید که با مدل E۲۴۶BV-FHD به بازار معرفی شده است، از سری مانیتورهای Galaxy این شرکت بوده و از نوع LED با اندازه ۲۴ اینچ است. این مانیتور واید اسکرین که مبتنی بر تکنولوژی HD است، می‌تواند تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش بگذارد. این محصول قابلیت تنظیم خودکار کنتراست تصویر را داشته و زمان پاسخگویی آن به ۵ میلی ثانیه می‌رسد. مانیتور E۲۴۶BV-FHD همچنین مجهز به دو اسپیکر داخلی با قدرت ۳ وات برای هر کدام است تا به این ترتیب صدا را با کیفیت ۶ وات برای کاربرانش پخش کند.

این مانیتور جدید دارای دو پورت HDMI برای اتصال به دیگر محصولات دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی HD بوده و از یک پورت USB هم بهره می‌برد. این محصول سازگار با محیط زیست بوده و در مقایسه با دیگر مانیتورهای LED مصرف انرژی تا ۴۴ درصد کمتر دارد. این محصول تصاویر را با شدت روشنایی ۳۰۰ انسی لومن برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

طراحی این مانیتور جدید باریک و مدرن بوده و به این دلیل انتظار می‌رود مورد توجه خریداران قرار بگیرد. شرکت Sceptre اعلام کرده که این محصول جدیدش را به‌تازگی و با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه کرده است.