بازار دیجیتال- در حال حاضر انجمن‌های گفت‌وگو یکی از بخش‌های جالب هر سایت است. در هر یک از این انجمن‌ها بحث‌ها و نظرهای جالبی مطرح می‌شود که هم می‌تواند جالب باشد هم اینکه در خصوص مسائل مختلف به کاربران اطلاعات مفیدی ارائه کند. اگر شما هم یکی از اعضای این انجمن‌ها هستید، اما مایلید از مطالب سایر انجمن‌ها هم باخبر شوید پیشنهاد می‌کنیم به سایت اتوماتیک به آدرس www.otomatik.ir مراجعه کنید.

با مراجعه به سایت اتوماتیک می‌توانید مطالب برتر تمام انجمن های فارسی را در کنار هم مطالعه کنند. به گفته مدیر سایت، در این سایت سعی شده است که مطالب و مقالات مفید تعدادی از وب‌سایت‌ها و انجمن‌های فارسی جمع‌آوری شده و سپس به صورت روزانه و خودکار انتشار یابد.
طراحی این سایت کاملا ساده بود و به چند بخش جزئی تقسیم می‌شود. برای پیدا کردن مطالب جالب در کمترین زمان بهتر است از ستون سمت راست صفحه استفاده کنید. در این قسمت پربازدیدترین مطالب سایت دیده می‌شود. در این قسمت مطالب مختلف در حوزه حقوق، طنز، اجتماعی، فناوری اطلاعات، موسیقی و... دیده می‌شود. آرشیو و جست‌وجو در سایت، پیوندها، آخرین اخبار ایران و جهان از دیگر بخش‌های این سایت است