آمادگی برای اجرای دولت الکترونیک در تمام استان‌ها

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: آمادگی داریم دولت الکترونیک را در تمام استان‌های کشور اجرایی کنیم. به گزارش «ایسنا»، صابر فیضی درباره وضعیت تلفن ثابت و همراه اظهار کرد: به جایگاهی رسیدیم که بتوانیم سرویس‌های دقیق را به بخش‌های مورد نیاز اضافه کنیم و در حال حاضر نیز شعار دولت دهم توسعه دولت الکترونیک بوده که باید به آن برسیم.

فیضی تصریح کرد: شرکت مخابرات جزو دستگاه‌های اجرایی و دولتی محسوب نمی‌شود و ارزیابی بر اساس دستگاه‌های اجرایی ندارد. وی با اشاره به اینکه از آنجا که سیاست سهامداران عمده شرکت، رشد و اعتلای کشور و حرکت در جهت سیاست‌های نظام است، یادآور شد: سیاست‌هایی در این راستا تدوین شده که بتوانیم به کمک دستگاه‌های اجرایی به اهداف خود برسیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران متذکر شد: شرکت مخابرات ایران با تمام مجموعه خود این آمادگی را دارد که برای همه مجموعه‌ها ارائه سرویس داده و دولت الکترونیک را در تمام استان‌ها اجرایی کند.

فیضی درباره وضعیت فعلی شرکت مخابرات گفت: این شرکت خصوصی است و طبق قانون تجارت اداره می‌شود و جزو شرکت‌های سهامی عام بوده و قوانین بورس نیز بر آن حاکم است.

وی با بیان اینکه به دنبال این بودیم که مجوز استخدام ۳هزار نیرو را اخذ کنیم، تصریح کرد: از سال ۸۰ تاکنون مجوز استخدام در شرکت‌های مخابراتی را نداشتیم؛ در برنامه چهارم محدودیت بر این شرکت حاکم شد و شرکت مخابرات با محدودیت‌های قانون کار خود را به پیش برده است.