چهارمرکز مخابرات بعثت، شهید فرداسدی، پیروزی و شهید مطهری آماده پاسخگویی و پیگیری مشکلات مشترکان تهرانی‌ها در ارتباط با مزاحمت‌های تلفنی هستند. علاوه بر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شرکت مخابرات به شکایات چهار مرکز مخابراتی بعثت در منطقه پنج مخابراتی، شهید فرد اسدی در منطقه شش مخابراتی تهران‌، پیروزی در منطقه سه مخابراتی تهران و شهید مطهری در منطقه هشت مخابراتی تهران آماده پاسخگویی و پیگیری مشکلات کاربران در ارتباط با مزاحمت‌های تلفنی هستند.

همچنین افراد در خصوص مزاحمت‌های تلفن‌های همراه اول می‌توانند با شماره ۰۹۹۹۰ واحد ارتباط مردمی‌شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند و شکایت خود را به این سامانه اعلام کنند و مشترکان در خصوص مزاحمت‌های مربوط به خطوط ایرانسل- MTN هم می‌توانند دو با شماره‌های ۰۹۳۵۱۴۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰ تماس بگیرند. پیگیری مزاحمت‌های تلفن‌های شبکه تالیا هم از طریق تماس با شماره ۰۹۶۳۲ یا ۰۲۱۸۱۷۳ امکان پذیر است.

اپراتور‌ها براساس مقررات، اطلاعات محل سکونت و مشخصات مالک خط مزاحم را به هیچ وجه در اختیار شاکی قرار نمی‌دهند و در صورت لزوم افراد می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی در خصوص شناسایی فرد مزاحم اقدام کنند.