۵۱۳۰ XPREES و ۲۷۱۰ نوکیا، Zylo و C۹۰۱ سونی اریکسون، GX۳۰۰، T۳۰۰ ال جی و Desire اچ تی سی به عنوان گوشی‌های پرفروش در بازار هفته گذشته معرفی شدند. ۵۱۳۰ XpressMusicا‌، ۲۷۱۰ و ۶۳۰۳ i کلاسیک نوکیا از جمله گوشی‌های پرفروش در هفته گذشته بودند که با قیمت ۱۱۲‌، ۱۳۸ و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسیدند. گوشی‌های ارزان قیمت ۲۲۲۰ ‌،۱۲۰۳‌، ۱۲۰۲، ۲۷۱۰ از دیگر مدل‌های پرفروش این برند هستند.

Zylo ا، C۹۰۱ و K۹۷۰ از جمله گوشی‌های پرفروش سونی اریکسون در هفته گذشته بود که با قیمت ۱۶۶‌، ۲۱۰ و ۱۷۹ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت. j۱۰۸ ا، w۳۹۵ و W۱۰۰ از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند است که به‌ترتیب با قیمت ۹۸‌، ۱۲۷ و ۹۷ هزار تومانی در بازار عرضه شد.

به گفته فروشندگان گوشی‌های ال جی مدل‌های GX۳۰۰ ا، T۳۰۰ وKP۵۰۰ با بهای فروش ۱۴۰‌، ۱۰۸ و ۱۲۳ هزارتومانی در لیست پرفروش‌ترین‌های هفته گذشته قرار گرفت. گوشی GX۳۰۰ که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داد از قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ و همچنین ارتقای حافظه داخلی تا دو گیگابایت برخوردار است. GW۳۰۵ ا، GU۲۳۰ا‌، GS۱۵۵ و KS۶۶۰ از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند به شمار می‌آید که با قیمت ۱۲۹‌، ۶۶‌، ۴۲ و ۲۴۲ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

گوشی Desire که یکی از گوشی‌های جدید اچ تی سی در بازار است با قیمت فروش ۶۶۰ هزار تومانی مورد خرید علاقه‌مندان این برند قرار گرفت. صفحه نمایش ۷/۳ اینچی مولتی تاچ AMOLED، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید از مشخصات فنی گوشی Desire به شمار می‌آید.

گوشی Legend از دیگر گوشی‌های خوش فروش این برند است که با بهای ۵۶۷ هزار تومان از فروش مناسبی برخوردار شد.