همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع)، ایرانسل مجموعه‌ای از نواهای ویژه ایام محرم را در قالب یک لوح فشرده رایگان و غیرقابل فروش گردآوری و در بین عزاداران حسینی توزیع خواهد کرد. در این لوح فشرده، بخشی از نواهای پیشواز ایرانسل ویژه محرم و صفر ۸۹ با آثاری از سعید خوانساری، رسول نجفیان، غلامعلی کویتی‌پور، حسین کشتکار، مهدی عبدلی، مهدی مقدم، ماهان بهرام‌خان، احسان خواجه‌امیری، علی اصحابی، مهدی یغمایی، محمد علیزاده، محسن چاووشی، بنیامین بهادری و نزار قطری گردآوری شده و مشترکین ایرانسلی که مایلند هر یک از این نواها را به عنوان نوای پیشواز خود انتخاب کنند، کافی است یک پیام‌کوتاه بدون متن به شناسه مربوطه که در ابتدای هر نوحه پخش می‌شود، ارسال کنند. محتوای این لوح فشرده از طریق وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. بنابر اعلام، در ایام محرم و از ۱۶ آذر تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری، تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با پنجاه درصد تخفیف و به قیمت ۲۵۰۰ ریال به مشترکین ارائه می‌شوند.

برندگان طرح «میلاد» همراه اول اعلام شدند

اسامی برندگان جوایز چهارمین جشنواره مشترکان خوش حساب همراه اول (طرح همراه میلاد) اعلام شد.

اسامی برندگان خوش شانس چهارمین جشنواره مشترکان خوش حساب همراه اول (طرح همراه میلاد) که روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه قرعه کشی و مشخص شده بود، پس از تایید نهادهای نظارتی در سایت اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir قرار گرفت.بنابراین اعلام، جست‌وجوی اسامی برندگان طرح همراه میلاد بر اساس شماره تلفن و نوع جایزه در سایت همراه اول امکان‌پذیر است. جوایز این دوره جشنواره مشترکان خوش حساب همراه اول از هفته آینده به‌صورت متمرکز و استانی اهدا می‌شود.

جوایز طرح همراه میلاد، ۵ دستگاه خودرو مزدا ۳ جدید ویژه پرداخت‌کنندگان صورتحساب از طریق ۰۹۹۹۰، ۵۰ دستگاه سمند ال ایکس ویژه پرداخت‌کنندگان غیرحضوری، ۵۰۰ دستگاه گوشی به اضافه سیم‌کارت دائمی بر اساس سهمیه استان، ۵۰۰۰ اعتبار ۲۰۰ هزار ریالی براساس سهمیه استان و ۵۰۰۰۰ اعتبار ۵۰ هزار ریالی بر اساس سهمیه استان بود که طبق اطلاعیه شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام اسامی برندگان فقط از طریق پورتال این شرکت معتبر است.