دوربین ارزان قیمت با قابلیت‌های مختلف

بازار دیجیتال- شرکت Insignia به‌تازگی یک دوربین عکاسی دیجیتال جدید را به بازار پررونق این محصولات معرفی و عرضه کرده است. این دوربین جدید قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسل را داشته و عکس‌هایی با کیفیت مناسب را ثبت و ذخیره می‌کند. این محصول جدید امکان زوم اپتیکال تا ۴ برابر را داشته و قدرت زوم دیجیتال آن به ۵ برابر می‌رسد.

دوربین جدید این شرکت همچنین از نمایشگر LCD با اندازه ۷/۲ اینچ هم بهره می‌برد و این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۲۴۰×۹۶۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تصاویر کنتراست ۱ به ۳۰۰ داشته و شدت روشنایی آنها به ۲۵۰ انسی لومن می‌رسد. این محصول مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره بوده و از لرزشگیر دیجیتال تصویر هم بهره می‌برد.

این دوربین امکان عکاسی با حداکثر حساسیت ۱۶۰۰ را داشته و به این دلیل قابلیت عکاسی در نور کم را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین دارای قابلیت کاهش قرمزی چشم بوده و امکان تنظیم سفیدی تصویر را در شش حالت مختلف به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۲۰ مگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این دوربین امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD، SDHC را در اختیار دارند.

این دوربین به تازگی به بازار عرضه شده است و با قیمت ارزان ۶۰ دلار به فروش عمومی می‌رسد.