یک دوربین سبک با امکانات متنوع

بازار دیجیتال- یکی از پر فروش‌ترین دوربین‌های عکاسی شرکت Panasonic مدل DMC-FX۷۰۰ آن از سری دوربین‌های Lumix این شرکت است. این دوربین که اخیرا به بازار عرضه شده است، فروش و سود خوبی را نصیب شرکت تولیدکننده‌اش کرده است. دوربین DMC-FX۷۰۰ قابلیت‌های متنوعی دارد و امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱/۱۴ مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین دارای حسگر MOS بوده و از پردازنده تصویر Venus Engine FHD هم بهره می‌برد. این محصول جدید امکان زوم اپتیکال تا ۵ برابر و زوم دیجیتال تا ۴ برابر را داشته و عکس‌های آن حداکثر وضوح تصویری برابر ۱۵۱۰۰۰۰۰ نقطه‌ای دارند.

این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD، SHDC و SDXC را به کاربرانش می‌دهد. این محصول جدید دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر بوده و از امکاناتی مانند فلاش خودکار و قابلیت کاهش قرمزی چشم هم بهره می‌برد.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح مناسب ۶۴۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کابرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری با وضوح HD و برابر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین امکان عکاسی با حداکثر حساسیت ۶۴۰۰ را داشته و به این دلیل انتخاب مناسبی برای عکاسی در نور کم است.

این دوربین طراحی ساده اما مدرن و قابل حملی داشته و به همین دلیل هم وزن آن به حدود ۱۵۵ گرم می‌رسد. در حال حاضر این دوربین با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.