به گفته مدیر عامل مخابرات ایران براساس آمار، در بخش تلفن ثابت نزدیک به ۲۵ میلیون مشترک وجود دارد و در تلفن همراه نیز با توجه به سقف پروانه‌ای که شرکت مخابرات دارد، می‌توانیم تا ۳۸ میلیون سیم‌کارت در این زمینه واگذار کنیم که هم‌اکنون نزدیک به ۳۷ میلیون سیم‌کارت در کشور واگذار شده است. صابر فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نزدیک به ۲ میلیون شماره غیرفعال نیز در تلفن همراه وجود دارد، ابراز کرد: کشور ما از نظر هزینه ارتباطات در دنیا از بین ۱۰۷ کشور جهان، از نظر ارزانی در رتبه ۱۰۴ قرار دارد و وقتی این رقم به ترتیب قرار می‌گیرد، مشخص می‌شود که پایین‌ترین قیمت را در این زمینه در منطقه داریم.

وی ادامه داد: تنها در بحث ارتباطات اینترنت به دلیل نبود بسترهای محتوا در داخل کشور، مقداری قیمت بالا است. همچنین از نظر ارائه سرویس‌های تلفن‌همراه و تلفن ثابت پایین‌ترین سطح قیمت را در منطقه و جهان داریم. این مقام مسوول در زمینه سرویس‌های جدید همراه اول برای کسب جایگاه در فضای رقابتی، بیان کرد: اخیرا سرویس ارزش افزوده‌ای برای تلفن‌های ثابت و سیار مدنظر داریم که به تدریج در کشور مطرح خواهد شد.

ارسال پیامکی صورت‌حساب مشترکان همراه اول

همراه اول پیامک صورت حساب مشترکان دائمی خود را ارسال کرد. در این پیامک مبلغ قابل پرداخت استفاده هر مشترک از سیم‌کارت‌های دائمی دوره دوماهه منتهی به پایان آبان ماه درج شده است.

همراه اول با ارسال پیامک به مشترکان خود، ضمن آگاهی از توزیع صورتحساب این دوره، جزئیات مبلغ کارکرد را نیز اطلاع‌رسانی کرده است تا مشترکان به موقع صورتحساب خود را پرداخت کنند. مشترکان برای اطلاع از جزئیات صورت حساب خود می‌توانند به سایت اینترنتی همراه اول به نشانی mci.ir مراجعه کنند. مشترکان دائمی همراه اول می‌توانند ضمن اطلاع از جزئیات کارکرد این دوره خود، با در دست داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، صورت حساب خود را از طریق اینترنت، تلفن بانک، پیامک و دستگاه‌های ATM پرداخت کنند.