دو دوربین جدید، سبک و کوچک

بازار دیجیتال- شرکت Sony به تازگی محصولات جدیدی را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. این شرکت با هدف کسب سهم بیشتری از بازار جهانی دوربین‌های عکاسی دیجیتال در سال میلادی آینده دوربین‌های جدیدی را به بازار معرفی کرده و مدعی است که این دوربین‌های جدید کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین‌های عکاسی دیجیتال با قابلیت تعویض لنز هستند.

به این ترتیب، مسوولان این شرکت اعلام کرده‌اند که با معرفی و عرضه این دوربین‌های جدید حدود ۴۰ درصد از سهم بازار دوربین را به خودشان اختصاص می‌دهند. این در حالی است که سهم Sony از بازار جهانی دوربین‌های عکاسی دیجیتال در حال حاضر ۳۵ درصد است.

این شرکت دو سری جدید از دوربین‌های NEX۵ و NEX۳ را به بازار معرفی کرده است. این دوربین‌ها قرار است به صورت رسمی از اوایل سال میلادی ۲۰۱۱ روانه بازار شوند تا به برنامه این شرکت برای فروش ۴۰ هزار دستگاه دوربین، تلویزیون LCD و لپ تاپ کمک کنند.

«نایر» یکی از مدیران این شرکت در این مورد می‌گوید: «با معرفی این دوربین‌های جدید سهم بازار ما در همین روزهای پایانی سال ۲۰۱۰ هم تا ۲ درصد افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که ما تصمیم داریم دوربین‌های جدیدمان را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کنیم تا فروش بیشتری داشته باشیم».