دو تلویزیون LCD برای ارتقای تجربه دیداری کاربران

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی جدیدترین محصولاتش را به بازار انواع تلویزیون‌های LCD منطقه خاورمیانه معرفی کرده است. این شرکت که برنده جایزه نقطه قرمز در سال ۲۰۱۰ بوده، سری جدیدی از تلویزیون‌های LCD خودش را به بازار خاورمیانه معرفی کرده است که قابلیت اصلی آنها در امکانات چند رسانه‌ای جدید آنها است.

مدل V۴۲-۵۰۰۰ با نمایشگر ۴۲ اینچ و مدل V۴۶-۵۰۰۰ با نمایشگر ۴۶ اینچ دارای امکانات متنوعی بوده و تجربه جدیدی از تماشای تصاویر را پیشکش کاربرانش می‌کند. وضوح تصویر این دو مدل HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسل است. مدل V۴۲-۵۰۰۰ تصاویر را با کنتراست ۱ به ۵۰۰۰ و مدل V۴۶-۵۰۰۰ تصاویر را با کنتراست ۱ به ۶۰۰۰ برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند.

در واقع هدف شرکت BenQ از معرفی و عرضه این دو مدل نزدیک کردن تجربه دیداری کاربران به کیفیت تصویر سینمایی است تا به این ترتیب، سینما را به اتاق نشیمن کاربرانش بیاورد.

«مانیش باکشی» مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت BenQ در این مورد می‌گوید: «شرکت ما یکی از رهبران بازار در زمینه وارد کردن تکنولوژی طراحی باریک به محصولات خانگی است.

این دو مدل جدید از تلویزیون‌های LCD شرکت ما یکبار دیگر تجربه دیداری کاربران را ارتقا می‌بخشد».

شرکت BenQ حق ثبت اختراع تکنولوژی Senseye Human Vision را که تکنولوژی‌ای برای ارتقای کیفیت تصویر تا حد رضایت کامل سیستم دیداری بیننده است، را در اختیار دارد و در مدل‌های جدیدش به‌کار گرفته است. به این ترتیب، تصاویر در این مدل‌های جدید با عمق رنگ بیشتر، وضوح و کنتراست بهتر به نمایش در می‌آیند.

این تلویزیون‌های جدید دارای سه پورت HDMI و دو پورت USB ۲/۰ هستند تا به این ترتیب امکان اتصال آنها به دیگر محصولات دیجیتال را برای کاربرانشان فراهم بیاورد. طراحی این تلویزیون‌ها باریک و سبک بوده و می‌تواند توجه کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

با تمام اینها، اما شرکت BenQ هنوز اطلاعات دقیقی را از زمان و قیمت عرضه دقیق این دو تلویزیون جدید، اعلام و منتشرنکرده است.