گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا، C۹۰۱ و Cedar سونی‌اریکسون، X۲۰۰،GD۳۵۰ ال‌جی و legend اچ تی سی به عنوان گوشی‌های پرفروش در بازار هفته گذشته معرفی شدند. طی هفته ای که گذشت به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و همچنین جو اقتصادی حاکم بر کشور، گوشی‌های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومانی بیشترین تقاضا در بازار را به خود اختصاص داد.

گوشی ۱۸۰۰، ۱۶۶۲، ۱۲۰۹ و ۵۰۳۰ نوکیا مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت. C۱ نوکیا که قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد نیز یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش این برند بود که توانست در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد.

دو مدل گوشی C۹۰۱ و Cedar سونی‌اریکسون نیز که به بهای ۲۰۵ و ۹۵ هزار تومانی به فروش رسید نیز توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود. w۳۹۵، J۱۰۵ ، W۱۰۰ و Hazel از دیگر مدل‌های سونی‌اریکسون به شمار می‌آید که فروش خوبی در بازار داشته‌اند. به گفته فروشندگان گوشی‌های ال‌جی سه مدل GX۲۰۰،GD۳۵۰ و BL۲۰، مورد خرید بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است.

گوشی GX۲۰۰ ال‌جی که قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

GW۳۰۰، GU۲۳۰ ، KP۱۰۵ و GS۱۵۵ از دیگر گوشی‌های پرفروش ال‌جی بود. گوشی legend اچ تی سی نیز با بهای فروش ۵۶۰ هزار تومانی در هفته گذشته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت و از فروش بالایی برخوردار شد. HD MINI اچ تی سی نیز با بهای ۴۷۸ هزار تومانی دومین مقام پرفروش‌ترین‌های این برند را به خود اختصاص داد.