شرکت Kaspersky که یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید نرم‌افزارهای امنیتی anti-malware است، نرم‌افزار امنیتی خود را از desktop سیستم کاربر تا فضای ابری اینترنت و فضای پشت آن را به خوبی تحت پوشش قرار می‌دهد و برای هر لایه از فضای اینترنت بهترین محافظت ممکن را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار همچنین بهترین حالت محافظت را برای محصولات مختلف در هر لایه از شبکه که مشغول فعالیت باشند ایجاد می‌کند. مجموعه نرم‌افزارهای امنیتی anti-malware کسپرسکی که با نام Open Space Security شناخته می‌شوند، در سه بسته Kaspersky Total Space Security و Kaspersky Enterprise Space Security, Kaspersky Business Space Security با پشتیبانی پارس آتنادز عرضه می‌شوند که هر کدام برای موارد کاربری خاصی آماده شده‌اند.

نسخه Kaspersky Business Space Security محافظت سطح بالایی را از اطلاعات مشترک شبکه‌های داخلی در برابر تهدیدات امنیتی روز اینترنتی فراهم می‌کند.

نسخه بعدی یعنی Kaspersky Enterprise Space Security نیز وظیفه تضمین جریان آزاد انتقال داده‌ها در شبکه درون سازمانی و ایجاد اتصال ایمن کامپیوترهای درون سازمان با دنیای خارج را برعهده می‌گیرد.

اما آخرین نسخه‌ این مجموعه در واقع کامل‌ترین نسخه نیز محسوب می‌شود نسخه Kaspersky Total Space Security است که ضمن دارا بودن تمام قابلیت‌های دو مدل قبل می‌تواند محافظتی کامل و مجتمع را برای تمامی اجزای انواع شبکه‌ها با هر اندازه و هر میزان پیچیدگی فراهم کند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه‌ها هماهنگی کامل آنها با انواع شبکه‌ها یا ساختار گوناگونی و تمامی اجزای شبکه است که می‌توانند کاربران خود را از انواع تهدیدات و حملات اینترنتی و شبکه‌ای در امان نگه دارند.