ماوس‌های طبی در رنگ‌های متنوع

بازار دیجیتال- ماوس‌ها اگرچه کوچک‌ترین اجزای کامپیوتر شخصی هستند که ما به صورت مستقیم با آنها در ارتباط هستیم، اما اهمیت بسیار زیادی هم دارند. فراموش نکنید که یک ماوس با طراحی نامناسب می‌تواند دردهای آزار دهنده‌ای را در دست کاربرانش به وجود بیاورد. درست به همین دلیل هم هست که بازار ماوس‌های طبی با طراحی ارگونومیک در سال‌های اخیر رونق زیادی گرفته است. شرکت Smartfish هم یکی از تولیدکنندگانی است که به‌تازگی ماوس‌های طبی جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این ماوس‌های جدید که برای کاربران پر کار طراحی شده‌اند، با انواع نوت‌بوک‌ها هم سازگاری دارند.

طراحی این ماوس‌های جدید اگرچه ساده و شبیه به ماوس‌های دیگر است، اما کاملا حساب شده و طبی است. کار با این ماوس برای هر دو کاربران راست دست و چپ دست امکان‌پذیر است. به این ترتیب دست کاربران روی این ماوس می‌تواند در حالت طبیعی خودش قرار بگیرد تا فشار کمتری را به مچ دست کاربران وارد کند. زیر بدنه اصلی این ماوس چیزی شبیه به فنر قرار دارد تا حرکت دست روی این ماوس را راحت‌تر کند. با این اوصاف است که کاربران این ماوس می‌توانند به راحتی و بدون جا به جا کردن دست خود، این ماوس را جا‌به‌جا کنند و حرکت بدهند.

این ماوس‌های جدید از نوع لیزری هستند و با وضوح تصویر ۸۰۰ نقطه در اینچ کار می‌کنند. این ماوس‌های بی‌سیم با فرکانس ۴/۲ گیگاهرتزی کار می‌کنند و با انواع سیستم عامل‌های جدید هم سازگاری دارند. این ماوس‌ها که در رنگ‌های متنوع کربنی، مشکی، سفید، نقره‌ای، آبی و قرمز طراحی شده‌اند با قیمت ۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.