اسپیکری با طراحی مدرن برای گوشی‌های موبایل

بازار دیجیتال- یک محصول جدید با طراحی متفاوت و جالب برای کاربران اهل تنوع به بازار معرفی شده است. این محصول جالب در واقع یک اسپیکر برای انواع گوشی‌های موبایل است. این اسپیکر که با نام Jambox به بازار معرفی شده است، صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند.طراحی این اسپیکر کاملا منحصر به فرد و مدرن است و انتظار می‌رود توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. ابعاد این اسپیکر برابر ۵/۱ ×۲×۶ اینچ بوده و وزن آن به ۳۴۰ گرم می‌رسد. به این ترتیب کاربران این دستگاه امکان حمل و جا به جایی راحت آن را در اختیار دارند. این اسپیکر مجهز به قابلیت ارتباطی بلوتوث است و از این طریق امکان ارتباط با موبایل‌های مختلف را دارد.

این اسپیکر دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۸ تا ۱۰ ساعت موسیقی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این اسپیکر همچنین دارای یک پورت ورودی ۵/۳ میلیمتری هدفون هم هست تا به این ترتیب قابلیت ارتباط با دستگاه‌های دیجیتال دیگر را هم داشته باشد.

اگر به داشتن این اسپیکر جالب که در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید شده است، علاقه‌مند شده‌اید باید چیزی برابر ۱۹۹ دلار برای خرید آن هزینه کنید.