بازار دیجیتال- این روزها با فضایی که اینترنت در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار داده هر شرکت یا سازمانی با راه‌اندازی یک سایت مربوط به حوزه فعالیت خود، سعی می‌کند در خصوص کار، نحوه فعالیت، معرفی محصولات و... خود اطلاع‌رسانی کند. اما در این سایت‌ها کمتر می‌توان مطالب یا مقاله‌های تحلیلی ،انتقادی مربوط به صنعت و یا تجارت مربوطه پیدا کرد.

سایت رانه، یک سایت تحلیلی در حوزه صنعت خودروسازی ایران است که در کنار ده‌ها سایت اینترنتی فعال در کشور که بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی و سرگرمی دارد سعی می‌کند با بررسی تحلیلی صنعت خودروسازی، مشکلات موجود در این حوزه را پیدا و به دنبال راهکارهای اساسی باشد. عناوین موجود در سایت در نواری بالای صفحه دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به خط تولید (شامل اخبار تولید، ایمنی و کیفیت)، اگزوز( شامل خبرهایی مربوط به حوزه سوخت شامل بنزین، گازوئیل، سی ان جی، ال پی جی و..)، زیرگذر (بررسی بازار خودرو داخلی، وارداتی، تجاری، دست دوم و..)، جهان خودرو( نگاهی به بازار خودرو در جهان، اخبار نمایشگاهی، اخبار فناوری)، اصناف( شامل انجمن خودروسازان، انجمن قطعه سازان، اتحادیه) و... اشاره کرد. همچنین این سایت در کنار خبررسانی در حوزه خودرو بخش‌هایی را نیز به حوزه موتورسیکلت اختصاص داده است. برای اطلاع از خبر‌ها و اتفاقات این حوزه نیز کافی است، قسمت موتورسیکلت را انتخاب کنید.
در این بخش می‌توانید اطلاعاتی در خصوص واردات و تولیدات کشور در حوزه موتورسیکلت به دست بیاورید. محیط زیست، حمل نقل، ترافیک، زیر ذره‌بین و... نیز از دیگر بخش‌های رانه نیوز است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سایت بهتر است به آدرس www.ranenews.com سر بزنید.