گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا در بازار تلفن همراه مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت. گوشی C۱ نوکیا که از بهای فروش ۴۰ هزار تومانی برخوردار است، توانسته با امکاناتی همچون پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان از فروش مناسبی درمیان مشتریان برخوردار شود. ۲۷۲۰Fold و ۲۳۳۰ این برند نیز با بهای ۸۷ و ۷۵ هزار تومانی از دیگر گوشی‌های خوش فروش این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی شد.

۱۶۶۱ ، ۱۶۱۶ ، ۱۲۰۹، ۱۲۰۸ ، ۱۲۰۳ و ۱۲۰۲ از جمله گوشی‌های پرفروش و ارزان قیمت ۴۵ هزار تومانی است که توانسته در میان مشتریان از تقاضای بالایی برخوردار شود.

فروشندگان گوشی‌های اچ‌تی‌سی مدل HD MINI این برند را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن تهران معرفی کردند.

گوشی HD MINI اچ‌تی‌سی که با قیمت ۴۵۷ هزار تومان به فروش می‌رسد در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفته است.

صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی‌تاچ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی‌های HD MINI اچ تی سی به شمار می‌آید.

دومین گوشی پرفروش این برند نیز مدل HD۲ اچ‌تی‌سی است که با قیمت ۶۱۵ هزار تومانی از استقبال بالایی برخوردار شده است و صفحه نمایش ۷/۳ اینچی مولتی تاچ AMOLED، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروید از مشخصات فنی گوشی Desire به شمار می‌آید.

گوشی Pro ۲ که با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۴۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، توانسته در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

wildfire و LEGEND از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند است که با قیمت ۳۶۰ و ۴۶۵هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.