جزئیات بسته حمایتی وزارت ارتباطات به‌منظور حمایت از شرکت‌های فناور برای حضور در نمایشگاه تلکوم ۲۰۱۱ نهایی شده است. به گزارش ایسنا، علی افتخاری - مدیر کل امور بین‌الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات - با بیان این مطلب اظهار کرد:‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور بخش‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی، به شکل گسترده و با حمایت دولت از بخش خصوصی صنعت ICT در نمایشگاه تلکوم ۲۰۱۱ شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور حضور وسیع و پررنگ بخش خصوصی و فعال در این حوزه، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات یک بسته حمایتی مناسبی را تدوین کرده که جزئیات آن نهایی شده است.

مدیر کل امور بین‌الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات درباره جزئیات بسته حمایتی وزارت ارتباطات گفت: پرداخت هزینه غرفه، پرداخت هزینه ساخت غرفه، هماهنگی جهت اخذ روادید بخش‌های مختلف بسته حمایتی وزارت ICT از شرکت‌های فن‌آور برای شرکت‌ در نمایشگاه تلکوم ۲۰۱۱ را تشکیل می‌دهد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، فضای در نظر گرفته شده برای غرفه ایران ۲۵۰ متر مربع است که شرکت‌های دولتی و غیر دولتی به صورت مشترک در آن حضور پیدا خواهند کرد.

او افزود: در صورت مشخص شدن سطح حضور شرکت‌های فناور متقاضی حضور در این نمایشگاه، از طریق تعامل اتحادیه جهانی مخابرات میزان غرفه ایران قابل افزایش خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور شرکت‌های فناور در این نمایشگاه می‌تواند نقش زیادی برای تحقق صادرات در بازارهای هدف نظیر کشورهای آسیایی و آفریقایی داشته باشد.