ایسوس نت بوک جدید خود را معرفی کرد

ایسوس جدیدترین سری نت‌بوک‌های خود را مبتنی بر پلت‌فرمAMD BRAZOS معرفی کرد که دارای راندمان و مصرف پایینی است. با استفاده از این محصولات جدید، مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مدل ۱۲۱۵B که یک نت‌بوک ۱۲ اینچی است از پردازنده‌ دوهسته‌ای و دارای فرکانس کاری ۶/۱ و ۱ گیگاهرتز برخوردار است. یکی از نکات جالب توجه در مورد این پلت‌فرم مصرف بسیار کم انرژی آن است به طوری که توان مصرفی آنها در بالاترین حالت به ترتیب به ۱۸ و ۹ وات می‌رسد. این موضوع علاوه بر افزایش کارآیی، موجب افزایش عمر باتری خواهد شد.

همچنین برخورداری از پردازنده‌گرافیکی بسیار ضعیف از نقاط ضعف این نت بوک است. به طوری‌که اکثر نت‌بوک‌ها از پس اجرای بازی‌های کامپیوتری بر نمی‌آیند. اما با وجود این پلت‌فرم، نت‌بوک‌ها قادر خواهند بود به راحتی بازی‌های امروزی را با دقت مناسب پردازش کنند. همچنین این نت‌بوک قادر است مضامین ویدئویی با استاندارد Full HD را در صفحه‌نمایش‌های بسیار بزرگ‌تر، اجرا کند. شرکت ایسوس با ارائه فناوری اختصاصی خود با نام SHE (SuperHybridEngine)e باعث مدیریت هرچه بهتر انرژی در این محصول شده است.

ترکیبی از این فناوری و پلت‌فرم Brazos این دستگاه را قادر می‌سازد تا با یک بار شارژ باتری به مدت ۵/۸ ساعت کار کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به وجود پورت USB ۰/۳، وجود ۴ گیگابایت حافظه، هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی، کارت شبکه بی‌سیم با استاندارد ۱۱/۸۰۲ b/g/n و بلوتوث نسخه ۳ اشاره کرد.