اسپیکر بی‌سیم با طراحی جالب و رنگارنگ

دنیای‌اقتصاد- اسپیکرهای بی‌سیم و قابل حمل در سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال شخصی تبدیل شده‌اند و به همین دلیل هم محصولات متنوعی به بازار آنها عرضه شده است. با این اوصاف است که بعد از کیفیت، عوامل مختلفی مانند طراحی ظاهری می‌توانند تاثیر زیادی بر موفقیت این محصولات در بازار داشته باشند. اگر شما هم به دنبال یک اسپیکر قابل حمل با طراحی جالب و متفاوت هستید که بتواند همیشه و همه جا شما را همراهی کند، مدل Boombot۲ از شرکت BoomBotix می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

این اسپیکر که به‌تازگی به بازار معرفی شده است، طراحی جالب و منحصر به فردی داشته و می‌تواند نظر اغلب خریداران را به خودش جلب کند. Boombot۲ با طراحی گرد و پایه‌دارش شبیه به موجودات فضایی کوچک بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی هم تولید شده است. ابعاد این اسپیکر برابر ۱/۲ در ۶/۳ در ۸/۳ اینچ است و کیفیت پخش آن به ۵ وات می‌رسد. این اسپیکر جالب مجهز به نشانگر LED تمام رنگی است که در هنگام روشن بودن و کار کردن روشن می‌شود و می‌تواند ترکیب خوبی از موسیقی و رنگ را برای کاربرانش فراهم کند.

این اسپیکر با انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی مانند گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی سازگاری داشته و مجهز به یک پورت mini USB برای اتصال به آنها است. این اسپیکر کوچک و قابل حمل از این طریق به صورت همزمان شارژ هم می‌شود. در نهایت اما بد نیست بدانید که Boombot۲ در حال حاضر با قیمت ۷۰ دلار در بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.