تعطیلات نوروزی را دیجیتالی ضبط کنید

بازار دیجیتال- سفرهای نوروزی و ثبت لحظه‌های شیرین و به یادماندنی این ایام یکی از دلایلی است که قشری از افراد، به خصوص ماجراجویان و اهالی سفر را به خرید دوربین‌های دیجیتالی معمولی و حرفه‌ای ترغیب کرده است. البته تقاضای بالای این محصول در این ایام تا حدودی کاهش قیمت این محصول را در پی داشته است.

به طوری که برخی شرکت‌ها مانند سونی، کانن و کاسیو با برپایی جشنواره نوروزی به تخفیف ویژه اقدام کرده‌اند و حدود ۵ تا ۱۰درصد برای اجناس خود تخفیف در نظر گرفته‌اند.

یکی از نکاتی که در این جشنواره‌ها اجرا شد علاوه بر تخفیف، اهدای کیف دوربین و رم به خریداران بود که شرکت سونی در این زمینه نیز فعالیت داشته است.

دوربین‌های کاسیو نیز در این جشنواره باتخفیف ۶۰ تا ۷۰هزار تومانی در بعضی از مدل‌های خود عرضه می‌شوند. طبق اعلام شرکت دایا سیستم نماینده فروش و خدمات دوربین‌های کاسیو در ایران دوربین‌های جدید کاسیو با این تخفیف ویژه به فروش می‌رسد که تا پایان امسال نیز ادامه دارد. البته اهدای کیف و رم دوربین نیز جزو خدمات این فروش ویژه است که بعد از ایام عیدنوروز نیز ادامه دارد.

اما برخی از فروشندگان بازار دوربین نیز برندهای سونی، کانن، کاسیو و نیکون را جزو پرفروش‌های این محصول در بازار اعلام می‌کنند.

البته برند سونی و کاسیو بیشتر از دیگر دوربین‌های دیجیتالی کار می‌کنند و دوربین‌های حرفه‌ای نیز در برند کانن و نیکون دیده می‌شود.

طبق اعلام برخی از فعالان بازار دوربین گران‌ترین دوربین‌های حرفه‌‌ای بازار محصول شرکت کانن است که جدیدترین دوربین آن با قیمت ۶میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اما دوربین‌های چینی موجود در بازار نیز به عنوان ارزان‌ترین‌های این محصول معرفی می‌شوند که بیشتر به تولید دوربین‌های دیجیتال پرداخته‌اند که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.