نوکیا اخیرا اعلام کرده که برنامه کاربردی Nokia Software Updater (نرم افزار ارتقادهنده) در حال حاضر در آدرس www.nokia.com/softwareupdate موجود است.

نوکیا سال گذشته پس از آنکه طرح آزمایشی خود را در همین زمینه با موفقیت پشت سرگذاشت، برنامه خود را گسترش داد تا به این ترتیب کاربران بتوانند نرم‌افزار دستگاه‌های تلفن‌همراه خود را بدون مراجعه به یکی از مراکز خدماتی نوکیا، ارتقا دهند.

براساس این خبر، تاکنون بسیاری از کاربران محصولات این شرکت دستگاه‌های تلفن‌همراه نوکیای خود را به همین شیوه ارتقا داده‌اند.

«جارکو ساکی» مدیر بخش خدمات پس از فروش نوکیا در همین زمینه می‌گوید: «از آنجایی که تلفن‌های همراه بیش از بیش پیشرفته‌ و هوشمندتر می‌شوند، نرم‌افزار ارتقادهنده این امکان را به ما می‌دهد تا با ارائه خدمات جدید و تسهیل دسترسی به آنها تجربه خوبی را برای مشتریان به ارمغان آوریم.»

نرم افزار ارتقادهنده نوکیا یک برنامه کاربردی رایگان است که به مشتریان امکان می‌دهد نرم‌افزار دستگاه‌های خود را در برخی از دستگاه‌های نوکیا که شامل برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های ۳G نظیر نوکیا N۷۰ ، N۷۳ و E۶۱ می‌شوند را به‌روز کنند.

نرم‌افزار ارتقا‌دهنده نوکیا که در مرحله نخست فقط به زبان انگلیسی موجود بود در حال حاضر در قالب تقریبا ۴۰ زبان مختلف جهان موجود است.