دو آزمایشگاه جدید مایکروسافت در دوبلین و توکیو افتتاح می‌شود

دو آزمایشگاه جدید مایکروسافت برای پشتیبانی از محصولات امنیتی این شرکت در دوبلین و توکیو افتتاح می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان مایکروسافت در اقدامی‌ برای تقویت واکنش خود در برابر تهدیدات امنیتی و به منظور مطالعه میزان رشد نرم‌افزارهای مخربی که در اینترنت وجود دارند دو آزمایشگاه افتتاح می‌کند.

براساس این گزارش، مراکز محافظت از نرم افزارهای مخرب در دوبلین و توکیو به کادری از تحلیلگران مجهز خواهند بود که وظیفه آنها طراحی به‌روزرسانی‌هایی به نام signatures برای محصولات امنیتی برای شناسایی نرم‌افزارهای مخرب خواهد بود.

این آزمایشگاه شبیه لابراتورهایی خواهند بود که توسط رقبای مایکروسافت یعنی سیمانتک و مک‌آفی اداره می‌شوند، مایکروسافت پیش از این یک آزمایشگاه در اداره مرکزی خود در ردموند واشنگتن داشت و اکنون در سه منطقه زمانی مختلف دارای آزمایشگاه

خواهد بود.

مقامات این شرکت اعلام کردند که قصد رقابت مستقیم با رقبای خود را ندارند و این آزمایشگاه‌ها از مجموعه محصولات امنیتی خانگی و اداری این شرکت پشتیبانی خواهند کرد. براساس گزارش‌های قبلی، مایکروسافت روز سه‌شنبه از عرضه محصول آنتی‌ویروس و آنتی اسپای وار خود - Forefront Client Security - بــرای محیــط‌های اداری در ماه بعد خبــر داده بود.