دومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور جمعی از مسوولان کشور، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی فردا (روز روابط‌عمومی) برگزار می‌شود. امیرعباس تقی‌پور، دبیر دومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، با اعلام این مطلب گفت: مراسم افتتاحیه همایش، با حضور و سخنرانی مشاور رییس‌جمهور و پیام تصویری رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام و همچنین سخنرانی دکتر حمید شهریاری، دبیر شورای‌عالی اطلاع‌رسانی و دکتر علی دیواندری، عضو هیات‌علمی و استاد دانشگاه تهران همراه خواهد بود.

تقی‌پور ادامه داد: در این همایش مقاله‌هایی با عنوان گذشته چراغ راه آینده است، دولت موبایل، روابط‌عمومی الکترونیک در عصر دانش و موانع و راهکارها ارائه می‌شوند.

دبیر همایش روابط‌عمومی الکترونیک، به انتخاب ۴ مقاله از جمع ۳۷ مقاله ارسالی در بخش فراخوان همایش نیز خبر داد.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از دکتر یونس شکرخواه با حضور پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات، دکتر عبدا... جاسبی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از استادان و پیشکسوتان روابط‌عمومی اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت، تمبر یادبود دومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک منتشر شده است.

وی همچنین تشکیل دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک و برگزاری همایش‌های سالانه روابط‌عمومی الکترونیک را فرصتی برای آشنایی بیشتر فعالان روابط‌عمومی برای آشنایی با فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌روی روابط‌عمومی در عصر دیجیتال دانست.